تلنــگر

تلنــگر

وبگاه اختصاصی تیم اجرایی تلنگر
تلنــگر

تلنــگر

وبگاه اختصاصی تیم اجرایی تلنگر

حمله بزرگ سایبری به اسرائیل

 

 هکرها رژیم اشغالگر قدس را به محو شدن از نقشه تهدید کردند 

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: هکرهای مرتبط با گروه ناشناس، حدود 19 هزار صفحه فیس‌بوک اسرائیلی را مورد حمله قرار دادند. به گزارش پایگاه اینترنتی این روزنامه، هکرها تهدید کرده‌اند که گسترده‌ترین جنگ اینترنتی تاریخ را به راه خواهند انداخت. این هکرها که قول داده‌اند اسرائیل را از روی نقشه اینترنت محو کنند، شنبه بعدازظهر، دور جدیدی از حملات سایبری را برضد پایگاه‌های اسرائیلی به طور رسمی آغاز کردند. هکرهای سراسر جهان ترتیبی داده‌اند تا روز یکشنبه هفتم آوریل در یک حمله گروهی پایگاه‌های اینترنتی اسرائیل را هدف قرار دهند. در جریان این عملیات که «عملیات اسرائیل» نام دارد، تاکنون ده‌ها پایگاه تخریب و صدها نشانی رایانامه و رمز عبور افشا شده است. 

 بر اساس گزارش‌های اعلام شده برخی پایگاه‌های دولتی اسرائیل از جمله سایت بازار بورس تل‌آویو و سایت وزارت جنگ اسرائیل هدف این حمله گسترده سایبری قرار گرفته‌اند. گزارش‌ها حاکی است این عملیات که ترتیب‌دهندگان آن به آن نام «Operation Israel» داده‌اند صدها آدرس ایمیل و گذرواژه را هم افشا کرده‌ است. سازمان‌دهندگان این حمله سایبری گفته‌اند این اقدام را در اعتراض به سیاست‌های اسرائیل در غزه و کرانه باختری انجام داده‌اند. آنها همچنین تهدید کرده‌اند در «بزرگ‌ترین پیکار اینترنتی تاریخ بشر، اسرائیل را از اینترنت محو خواهند کرد.»  

این گروه در بیانیه‌ای که روی وب‌سایت خود قرار داده‌اند خطاب به اسرائیل نوشته‌اند: «شما از نقض گسترده حقوق بشر دست برنداشته‌اید. شهرک‌سازی‌های غیرقانونی را متوقف نکرده‌اید، به پیمان آتش‌بس بی‌توجه بوده‌اید و نشان داده‌اید که احترامی برای قوانین بین‌المللی قائل نیستید.» گروهی دیگر از هکرها موسوم به «آنانیموس» نیز صبح دیروز با صدور بیانیه‌ای از نابودی سایت‌های اسرائیلی از شبکه جهانی اینترنت سخن به میان آورده و تاکید کردند: هدف ما افشای جنایات ضدبشری و دروغ‌های مقامات اسرائیلی همچون فریب هولوکاست است. اسرائیل در 7 آوریل یاد هولوکاست را گرامی می‌‌دارد. این مبارزه در آغاز به منظور اعتراض به عملیات «ستون ابر» برضد مردم غزه در نوامبر سال 2012 راه‌اندازی شده بود. کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی با پخش گزارشی اعلام کرد هکرها همچنین تصاویر سامر العیساوی و دیگر اسیران فلسطینی را در صفحات هک شده قرار داده‌اند.گروه‌های هکری ضدصهیونیستی همچنین تهدید کرده‌اند شهادت حتی یک اسیر فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده است، منطقه را به سوی انفجار پیش می‌‌برد و پس از این اتفاق دیگر آتش‌بس با اسرائیل معنا ندارد. رونی بکار، مدیر موسسه سایبری و داده‌های اینترنتی این رژیم در اظهاراتی اعلام کرد: ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و تنها ناظر این جنگ سایبری هستیم. این مقام صهیونیستی گروه‌های سایبری فلسطینی و لبنانی را از جمله اصلی‌ترین مهاجمان به پایگاه‌های این رژیم دانست. این در حالی است که حملات متقابل هکرهای اسرائیلی تاکنون تاثیری در جلوگیری از حملات سنگین هکرهای ضدصهیونیستی نداشته است. مقامات تل‌آویو نیز در نتیجه شکست این اقدامات، از فرانسه برای جلوگیری از حملات شدید سایبری استمداد کرده‌اند.  

 

به نقل از: وطن امروز

نظرات 3 + ارسال نظر
کد 1001 دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.talangorteam.blogsky.com

"یُدَالله فُوقُ اُیدیهِم" سوره «۴۸» الفتح / آیه 10 .
_._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.
سلام
ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه سلام الله علیها
درگذشت مادربزرگ دوست عزیز و عضو محترم تیم (کد 1015 ) رو تسلیت میگم و امیدوارم که مهمان بانوی دوعالم حضرت فاطمه مرضیه (س) باشند.

با سلام
کد 1015، تیم تلنگر درگذشت مادربزرگ گرامیتان را خدمت شما، خانواده ٬ اقوام و بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده ٬ از بارگاه خداوند متعال برای مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارد..

آموزگار سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 12:36 ب.ظ http://salsalgraphic.blogfa.com

ضمن عرض سلام و ادب....
بنده را هم در این ابراز هم دردی شریک بدانید... همیشه اونایی که خوبن زودتر می رن..... حیف.... خدا رحمت کند....

آموزگار سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://salsalgraphic.blogfa.com

از مطلبتان هم تشکر و قدردانی می کنم.....
اگر با فیلترشکن یسر به سایت های اسرائیلی بزنیم، می بینیم که از لحاظ امنیتی سایت های قوی هستند و راهکارهای امنیتی قوی و بروز در آنها به کار گرفته شده که هک آنها به راحتی امکان پذیر نیست...
به امید روزی که علاوه بر صفحات فیس بوک، تمامی سایت های این جنایتکار بزرگ به یاری خدا توسط افسران جنگ نرم و فعالان سایبری مسلمان، هک و نابود گردد...
جوانان ما این ظرفیت و تخصص را دارا هستند....
انشالله.....

با سلام
ممنون از توضیحات تکمیلی جنابعالی..
إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا...
این کلام خداوند و همیشه کلام خداوند حق است!

به امید صبح ظهورش که صد البته نزدیک است!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد