تلنــگر

تلنــگر

وبگاه اختصاصی تیم اجرایی تلنگر
تلنــگر

تلنــگر

وبگاه اختصاصی تیم اجرایی تلنگر

خسته شدم، بریده ام آقا، شتاب کن!!

 

خسته شــدم، بریده ام آقا، شتــاب کن

یــا انتخــــاب کــن بخرم، یا جـــــواب کن

بــرگشتنم هـــمان و فنا گشتنم هــمان

هرچه پل است پشت سر من خراب کن

چـــله نشیــن میـکده ی روضــه ام کنید

ایـن غـوره­هـای اشـک مرا هم شراب کن

در ایــن بساط، گــریه مــرا سیر می کند

آتش بــزن، بیـــا؛ جـــــگرم را کبـــاب کن

حـــالا که خـــرجِ کـربُبلایم به پای توست

از ســـهم الأرث مــادری خود حساب کن

محـشــر و بــال گـــردنتانم، حــــلال کن!

دســت مـــرا بـگیر و دوبــاره ثــــواب کن

رویــم ســیاه! روز قیــامت به جــــای من

بنشیـن و بــا خدا؛ تو حساب و کتاب کن

نـــــام مــرا عـــزیز! نینــــدازی از قــلم!؟

لطفی کن و بهشت، حضور و غیاب کن

نظرات 3 + ارسال نظر
daneshju یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 12:30 ق.ظ

نردبان این جهان ما و منی است ،عاقبت این نردبان بشکستنی است
لیک هر کس را که بالاتر نشست ، استخوانش سخت تر خواهد شکست
وصیت کرد :
" وقتی من را گذاشتید توی قبر، یک مشت خاک بپاش به صورتم .
پرسیدم : چرا ؟
گفت : برای اینکه به خودم بیایم . ببینم دنیایی که بهش دلبسته بودم و بخاطرش معصیت می کردم یعنی همین"
شهید منوچهر مرق
*****************************
کتاب " اینک شوکران " ( dl.iranmeet.com/ebook/inak_shokaran_www.iranmeet.com_.zip )

انشاا.. که در کنار اربابشون حسین بن علی (ع) محشور باشند.

ممنون از معرفی کتاب
یا علی (ع)

حامی آرما(سعیده) سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 11:15 ب.ظ http://mahsan3.mihanblog.com

عالی بود.

تسلیت میگم این ایام رو.
التماس دعا.

سلام
ممنون که به ما سر زدین..

یا حسین دارم به لب چون نام زیبای تو را
با چنین نام نکویی جمله سازی می کنم

حامی آرما(میترا) چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 12:27 ب.ظ http://mahsan3.mihanblog.com/

به نام خدا
سلام. خیلی خوب بود...

سلام
هر چیز که از دل برآید بر دل نشیند...
ممنون که به ما سر زدید!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد