تلنــگر

تلنــگر

وبگاه اختصاصی تیم اجرایی تلنگر
تلنــگر

تلنــگر

وبگاه اختصاصی تیم اجرایی تلنگر

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند!

از پشت نقابمان عیان کن ما را  

آییـنه ی عبرت جـهان کـن ما را  

این جـا همه ادعای یاری داریم   

یک جمعه بیا و امتحان کن ما را 

----------------- 

با سلام و عرض خسته نباشید و آرزوی موفقیت برای شما و دوستان محترمتان . اینجانب با توجه به این که در نمایشگاه شما واقع در مجموعه تفریح و رزشی دریاچه مصنوعی ساوه موفق به دیدار از غرفه خاکریز سایبری شدم و با توجه به این که بغضأ به صورت پراکنده نسبت به این گونه حملات دشمن برای اهداف خودشان آگاهی کسب می کردم به فعالیت های شما در این زمینه بسیار علاقمند شدم . نیت این را دارم تا در راهی که شما در آن قدم گذاشته اید با شما همراه شوم به امید آنکه شاید روزی که در پیشگاه خداوند ایستادم برای پاسخ دادن حرفی برای گفتن و چیزی برای عرضه داشته باشم . و از این که در راه انتظار برای منجی عالم ذره ایی از از اقیانوس باشم در پوست خود نمی گنجم. 

----------------- 

سلام 

متن بالا ایمیلی است  که از طرف یکی از بازدیدکنندگان غرفه خاکریز سایبری برای ما ارسال شده است.  علت قرار دادن این متن، نیت بسیار زیبا و خالصانه این دوست عزیز است که خواندنش ممکن است چند لحظه ای ما را به فکر فرو برد. از این دوست عزیز تشکر می کنیم و امیدواریم با عنایت حضرت  ولی عصر (عج) در این راه ثابت قدم باشند.   

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند!!!!!!  

با گذشت حدود یک هفته از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در ساوه غرفه خاکریز سایبری به گفته کارشناسان، یکی از بهترین غرفه ها در امر اطلاع رسانی ابعاد مختلف تهاجم فرهنگی و بسترهای جنگ نرم  است.  

تیم تلنگر افتخار این را دارد که در میان 12 غرفه با رویکردهای مختلف تنها غرفه ای باشد که به طور خاص و مجزا در کنار مباحث گسترده جنگ نرم به موضوع مهدویت می پردازد؛ چرا که اعتقاد اعضای تیم بر این است که جنگ نرم زمینه ساز و بسترساز ظهور است.  

بروشور "چگونه کودکانمان را در فضای مجازی کنترل کنیم" یکی از پرطرفدارترین محصولات عرضه شده ی مکتوب این غرفه است که که توسط تیم پژوهشی تلنگر و صرفاً ویژه والدین طراحی شد.   

از دیگر طرح های ارائه شده "نظر سنجی آنلاین" است که به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که با صرف زمان بسیار اندک به 10 سوال در رابطه با محتوا و نحوه اجرای مباحث در غرفه نظر دهند. از امکانات این طرح ارائه آمار کامل و جزئی، از پاسخگوییِ بازدیدکنندگان به سوالات است.  

"میز گفتگوی آنلاین" هم از پرطرفدارترین طرح ها در این غرفه است که علاوه بر جوانان با طرز فکرهای متفاوت مورد استقبال والدین هم قرار گرفته است. به طوری که در شب اول اجرای طرح با وجود پیش بینی 20 صندلی جهت استقرار افراد علاقمند، همین تعداد ایستاده بحث ارائه شده ی میز گفتگو را دنبال می کردند.   

لازم به ذکر است که با تلاش اعضای تیم اجرایی تلنگر و  مسئولان فنی دریاچه تفریحی ساوه برنامه های تصویری غرفه خاکریز سایبری تمامی  فضای موجود در دریاچه را تحت پوشش قرار می دهد و  در برخی موارد برنامه های تصویری بر روی پرده ی آبی (ایجاد پرده نمایش توسط فواره های آبی با مساحت 6*10 متر در مرکز دریاچه) به نمایش در می آید.  

 

گزارش تصویری

منتظر گزارشات بعدی ما باشید 

                                                                                                    با تشکر تیم اجرایی تلنگر

نظرات 2 + ارسال نظر
میثم خوشخو چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 03:41 ب.ظ http://khademin.shohada.loxblog.com

سلام ممنون از وبلاگ زیباتون من آدرس وبلاگ شما رو لین کردم در صورت امکان شما نیزآدرس وبلاگ خادمین شهدای ساوه مارو لینک کنید
باتشکر

با سلام
ممنون که به خونه ای خودتون سر زدید.
حتما باعث افتخاره

مجیر سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 07:26 ق.ظ

آه اگر خرقه پشمین به گرو نستانند!



جزاکم الله خیرا...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد